6. - 9.jūlijs

 

"Zvaigžņu kalnos"

 

(35 km no Rīgas)



Šīs nometnes galvenie stūrakmeņi ir
fiziskā un garīgā sevis iepazīšana un attīstīšana. Caur rīta rosmēm un savu spēku robežu pārvarēšanām dažādos treniņos, kā arī cīņas elementu apguvi- gan pašaizsardzībai, gan fiziskai slodzei- attīstīsim sevi fiziski, taču ķermeniskais ir tikai monētas viena puse. Šajā nometnē mācīsimies par meditāciju- kā palielināt ne tikai savu fizisko, bet arī radošo, emocionālo un sirds potenciālu, izmantojot meditēšanas praksi. Un praktizēsim to katru vakaru!


Spēka un izturības treniņi

Modīsimies ar enerģisku rīta rosmi un iesim gulēt ar sajūtu, ka šodien esam kļuvuši spēcīgāki kā vakar! Šīs nometnes galvenais varonis būs Jānis Ziediņš (par Jāni vairāk lasi šajā rakstā), Warrior Workout treniņu vadītājs, cīņas sporta veidu treneris, darītājs un eksperts – kas nodrošinās jaudīgus treniņus visas nometnes garumā. Dienā plānojas 2-3 treniņi.

Ja vēlies pārbaudīt savas spējas, fizisko izturību, uzlabot to vai vienkārši aizvadīt 3 dienas aktīvā garā, elpojot svaigu gaisu un izbaudot treniņus dabā – tad šī ir īstā nometne Tev!

Rīta rosmes laikā atmodīsimies ar skrējienu dabā (un, kas zina, varbūt atveldzējošu peldi?) un dažādiem vingrinājumiem muskuļu iesildīšanai visai dienai. Vakarā savukārt, pārbaudīsim savu izveicību, reakciju un spēku vienlaikus – tas nozīmē, ka šajās dienās slinkot nesanāks! :)


Cīņas treniņi

2017.gads man ir atnesis jaunu aizraušanos- interesi par cīņas mākslu. Reti kad izdodas ar pirmo mēģinājumu sastapt treneri, mentoru, skolotāju – sauc kā gribi – kādu, kas Tevi uzreiz pārliecina, ka vēlies šo interesi attīstīt, kādu, kas neliek Tev justies neveiklam vai nepareizajā vietā. Taču man tika dota tā laime ar pirmo mēģinājumu satikt Jāni – treneri, kas ikvienam iesācējam dos pozitīvu impulsu jau pirmajā treniņā.


Nometnes dienas treniņā Jānis mācīs dažādus cīņas elementus no boksa, kikboksa, pašaizsardzības – gan fiziskās izturības palielināšanai, gan pašaizsardzības nolūkiem. Šī būs īstā reize, kad iemēģināt roku (vai kāju!) dažādos cīņas elementos, iepazīt boksa un kikboksa treniņu manieri, apgūt tehniku un izlādēties! VISI IESĀCĒJI GAIDĪTI! :)



Meditācijas – izziņa un prakse

Veselīgam balansam nometnē viesosies vēl kāds īpašs cilvēks – Valdis Svirskis. Valdis ir filosofijas zinātņu un reliģisko ideju vēstures pasniedzējs vairākās mācību iestādēs. Kopš 1994.gada apgūst un praktizē Šri Činmoja meditācijas jogu, brīvajā laikā interesējas par garīgu mūziku, dzeju, mākslu, mīl doties skriet. Interesi par iekšēju un ārēju pilnveidošanos ar padziļinātu meditāciju praksi viņa dzīvē sekmēja arī sakaršanās ar cigun un cīņu mākslām - ušu/kungfu ( siņji cjuaņ), aikido un taekvondo.

Šajā nometnē Valdis dalīsies zināšanās par to, kā meditācija var palīdzēt ikdienas dzīvē – stiprināt saikni ar iekšējo būtību, skaidrāk apzināties reālās vajadzības un sasniegt mērķus, strādāt produktīvāk, mazināt stresu, vairot tīrību/skaidrību, spēku un enerģiju, lai mēs varētu savu dzīvi nodzīvot pēc iespējas pilnīgāk, nosvērtāk un atvērtākām sirdīm. Tā kā šajā nometnē būsim fiziski īpaši aktīvi, Valdis dalīsies arī dažādos meditācijas vingrinājumos, kurus varam veikt ikdienā, lai attīstītu sevī līdzsvaru un apzinātību, kas mazina traumas un pārpratumus ikdienā un treniņu procesā, kā arī, lai vairotu savu kvalitatīvu, savaldīgu spēku.


“Meditācija nozīmē apzinātu sevis paplašināšanu. Tā nozīmē savas īstenās patības atpazīšanu vai atklāšanu. Tieši ar meditāciju mēs pārvaram ierobežotību, nepilnības un atkarību.” – Šri Činmojs

2017. gadā es sev izvirzīju mērķi noskriet pusmaratona distanci. Iepriekšējā vasarā biju noskrējusi savu rekordu – 15km šķiet kādas divas reizes. Bez īpašas trenēšanās, bet ar termoveļas iegādi, ziemā noskrēju savu pirmo pusmaratona distanci, tik vien kā pēc 6-7 skrējieniem savā ierastajā 10km distancē. Un es domāju, ka tas ir tieši pateicoties meditāciju atsākšanai. Meditācijas vairo spēku vai drīzāk samazina prāta kņadu, kas neļauj piekļūt iekšējam, neizsīkstošam spēkam, kas ir mūsos visos. Jebkurš- es nevaru, man nesanāk, es nejaudāju- nāk no prāta. Mūsu apziņā ir nebeidzams, neizsīkstošs potenciāls, un tas, kurš iemācās tam piekļūt- ir neuzveicams vienmēr.


Uztura lekcijas – kā ēst, lai sasniegtu savu potenciālu

“Es taču tik daudz sportoju, ka varu ēst draņķus – treniņos to visu izsvīstu.”

Vai tiešām?

Vai maz sportisti un aktīva dzīvesveida piekritēji apzinās savu reālo potenciālu, ko viņi var sasniegt smagiem treniņiem pievienojot tīru, kvalitatīvu ēdienu, kas ne tikai pabaros baudas centrus, bet arī sniegs visu nepieciešamo, lai ķermenis kļūtu spēcīgāks, ātrāks, jaudīgāks un ar daudz lielāku spēju atjaunoties?

Šajā nometnē aizvadīsim vairākas izzinošas lekcijas par uzturu, uztura kvalitātes nozīmi veselībā un fiziskajā sniegumā, kā arī detalizēti runāsim par dažādām uztura piedevām, augiem un citiem labumiem, kas var vairot enerģiju, mazināt nogurumu, uzlabot kopējo pašsajūtu un sniegumu sportā.


Tu esi tas, ko Tu ēd – ja barosi savu organismu ar veselīgu, kvalitatīvu pārtiku, Tu jau pašos pamatos būsi ielicis spēju būt savai labākajai versijai. Būvēt māju uz stabiliem pamatiem ir tikai loģiski, bet vai Tu tāpat attiecies arī pret savu ķermeni? Ēst kvalitatīvi – tā ir sportista inteliģence attiecībā uz savu ķermeni. Tā ir cieņa un rūpes par saviem mērķiem.



Iņ joga – obligāta prakse sportistiem, vēlama visiem pārējiem!

“Jo vairāk cilvēka dzīvē ir stresa, jo savilktāks un spazmātiskāks kļūst cilvēka ķermenis. Un otrādi – jo savilktāks kļūst un vairs dabiski atslābt nespēj cilvēka ķermenis, jo uzvilktāks vai kā citādi emocionāli neharmoniski jūtas cilvēks.”

YIN (Iņ) prakse ir pasīva fasciju (muskulāro saistaudu) stimulācija, kas ļoti labi papildina dažādas intensīvas, uz ķermeņa attīstīšanu un būvēšanu vērstas nodarbības. Pati ar Iņ jogu iepazinos pirms dažiem gadiem, izejot Iņ jogas bāzes kursu pie Tijas Kazākas. Kopš tā laika manu ikdienu regulāri papildina šī pasīvā fasciju joga. Tā ne vien padara kustīgāku un elastīgāku ķermeni, samazinot traumas un sastiepumus treniņu laikā, bet arī palīdz stiprināt nervu sistēmu un nomierina to.



Iņ jogas laikā pozas tiek noturētas vismaz 3 minūtes (visbiežāk 4-6 minūtes), kuru laikā tiek pasīvi stimulēts fasciju ķermenis, šādā veidā piekļūstot dziļākajiem saistaudiem- tos attīrot, stiprinot un atveseļojot.

Fascijas, kuras cilvēka fizioloģijas un funkcionēšanas kopsakarību pētījumos vēl nesen netika nopietni ņemtas vērā, nu ir kļuvušas gluži vai par svarīgāko apspriešanas objektu ārstu, fizioterapeitu, masieru, veselības vingrošanas un jogas pasniedzēju vidū. Jo izrādās, arī fascijas, gluži kā atsevišķs, dzīvs organisms reaģē uz katru cilvēka emocionālo pārdzīvojumu un stresu, savelkoties un saspringstot. – Tija Kazāka, plašāks info šeit.

Nogurdinošiem treniņiem pretī liksim Iņ jogu – lai atjaunotos un relaksētos.



Vairāk informācijas par nometnes norises vietu, ēdināšanu u.c. informāciju meklē
šeit.
Pieteikšanās: info@topivesels.lv


 

 

Topi Vesels

Ar atbildību pret sevi, dabu un veselību!